The Comixalaxy Reviews: The Flash#1

Forfatter: Joshua Williamson
Blyanter: Carmine di Giandomenico
Farger: Ivan Plascencia
Brev: Steve Wands
Utgiver: DC Comics
Utgivelsesdato: 06/22/16

DC Comics Premier Speedster er tilbake i aksjon etter at hans DC Rebirth er ett-skudd med begynnelsen av en helt ny historiebue, “Lightning Strikes Twice”. På 60 -årsjubileet for Barry Allens debut i Showcase #4, oppdager The Flash det vanskelig å balansere hans personlige, profesjonelle, så vel som superheltlivet når lynet slår to ganger, så vel som det er en ny spiller som er tappet inn i Speed ​​Force.
I en kraftig bemerkelsesverdig så vel som oppløftende gjenfødelsesspesial, viser forfatteren Joshua Williamson hvorfor Barry Allen er en verdsatt superhelt. Flash Rebirth nr. 1 ga oss også forgreningen om at denne serien vil være på toppen av oppføringen å overholde for de som ønsker å gi mening om DC -universet. Oppfølgingen sjekker ikke ut at senere område, men i stedet fungerer sin metode for å etablere en ny tilstand quo. Selv om Williamson vil arbeide sin metode for å sbrine de avsløringene i utførelse, men det han leverer her er en morsom så vel som interessant ny begynnelse for Barry Allen.

Tegneserien åpnes med en solid oppsummering for å fange besøkende på The Flashs historie med litt forhåndsskygge for hva som skal finne for problemets avsluttende sider. Det er litt overflødig å tenke på at dette ble gjengitt i gjenfødelsesspesialen, heldigvis selv om det er gjort raskt, så vel som spiller inn i hva som skal komme.

Williamson etablerer da den “ikke raske nok” -stilen så vel som den utføres fagmessig. Barry føler seg utilstrekkelig i tillegg til å ha vanskelig for å balansere sine forpliktelser som både en superhelt så vel som CSI for Central City Police. Dilemmaet til den raskeste fyren til å tro at han ikke er raskt tilstrekkelig, er et skarpt alternativ å ta besøkende investering. I sannhet er det mange scener der komponeringskrokene i observatøren.

En scene i en spesifikk som skiller seg ut er der Barrys kriminelle lovbruddsscene detektivferdigheter er på skjermen under en myndighetsetterforskning. Gjør det mulig for nye komere å oppdage mer om karakteren så vel som de som allerede er kjent med speedsteren for å se en forståelse av historien hans så vel som tidligere etablert utvikling. Williamson viser dette for et nytt problem på rad, så vel som det er fantastisk å se. Forfattere klarer ofte ikke å huske Barrys intellekt, så vel som det ofte ikke er utnyttet. Williamson forstår tydelig intrigen til denne karaktertrekket, så vel som bruker den til å trekke inn nye besøkende i tillegg til å engasjere gjengangere.

En annen scene verdt å merke seg er mellom Barry, Iris, så vel som nevøen Wally. Selv om det er de som ikke har likt den nye 52 Wally West, eksemplifiserer Williamson et fast grep i tillegg til å forstå hans karakter i tillegg til at han gir ham på en hyggelig måte. Faktisk er alle sidekarakterene bemerkelsesverdig brukt her. De tjener alle en funksjon eller en til i dette problemet, men det er fremdeles en flash -tegneserie, ettersom alle handlingene deres er som svar på Barry.

Carmine Di Giandomenico kommer tilbake på kunstoppgaver, samt når vi nok en gang viser noen strålende tone passende visuals. Blyantene hans er i stand til å fange en fantastisk følelse av hastighet, bevegelse, så vel som fart når blitsen sparker i hans evner. Di Giandomenico er også i stand til å kommunisere solid følelser med ansiktsuttrykk så vel som kroppsoppstilling. Fargene også, levert av Ivan Plascencia, har en stor følsomhet for energi som er perfekt for karakteren. Dette kunstteamet smelter sammen godt, så i tillegg til at de vil holde seg på denne serien i lang tid.

Endelig dom

Mens jeg likte The Flash: Rebirth nr. 1, ville jeg lyve hvis jeg uttalte at jeg ikke var noe bekymret for at denne serien ville handle om å forklare DC Rebirth Fallout, og tappet ut fra karakterutvikling. Heldigvis har Joshua Williamson bevist at han er dedikert til å gjenopprette mytten om blitsen, og produserer en ny tilstand quo, i tillegg til å fremme Barry Allen -karakteren. Dette problemet spiller dyktig inn i gamle troper i tillegg til å komme tilbake til blitsenes røtter, mens de på samme måte dypper inn i et nytt område av Comic Books mest gjenkjennelige speedster. Gel at sammen med enestående arbeid fra kunstteamet så vel som du har den DC -boken som du ikke bør gå glipp av.

Poeng: 4,5 av 5

Gjennomgang av Eric Bradach

Les den opprinnelige evalueringen her:

Dele denne:
Dele

Reddit
Twitter

LinkedIn
Tumblr

Telegram
Pinterest

Facebook
Lomme

Hva skjer

Som dette:
Som lasting …

I slekt

The Comixalaxy anmeldelser: The Flash Rebirth #1ic Bradachs The Comixalaxy The Flash: Rebirth #1 Writer: Joshua Williamson Pencils: Carmine Di Giandomenico Colors: Wan Plascencia Letters: Steve Wands Publisher: DC Comics Release Date: 06/08/null