February 24, 2023

Duane Swierczynski leder innovativt team for ex-con kontinuerlig serie! Keith Burns blir med på kunst! Tim Bradstreet på omslag!

Denne publiseringen er arkivert under:

Hjemmeside høydepunkter,
pressemelding

Ex-Con nr. 1

17. juni 2014 presenterer Mt. Laurel, NJ: Dynamite den neste boken i en serie utviklerdrevne tegneserier, med alle nye karakterer fra bransjens fineste så vel som lyseste! Ex-Con er skrevet av den anerkjente forfatteren Duane Swierczynski (kabel, Deadpool, dommer Dredd)-akkompagnert av den fantastiske kunsten til Keith Burns! Ex-Con nr. 1 vil fungere deksler av fan-favoritt Tim Bradstreet!

EX-CON #1 Forhåndsvisning Side 1

Eks-Con nr. 1 begynner i 1985 med L.A. Con-artisten Cody Pomeray, som hadde en gave til å se inne i en Marks ånd med bare et blikk. Imidlertid en skjebnesvangre natt, målrettet han feil fyr – samt ble dømt til det mest villfarende fengselet i California. Pomeray ville blitt slått i hjel på sin aller første dag hvis ikke for inngripen av Barnaby Creed, den mektigste straffbare lovbruddet i Southland. Nå er det 1989 så vel som Pomerays ute på prøveløslatelse, frarøvet hans spesielle evne så vel som i oppgave å gjøre Creed “litt tjeneste.” Han har ikke noe konsept at han bare har gått inn i en lang con, så vel som denne gangen, * Han er * merket!

Ex-Con nr. 1 Forhåndsvisning Side 2

“Ex-Con er mest sannsynlig min aller første baller-out straffbare krenkelseshistorie for tegneserier, i stedet for andre tegneserier som har hatt en superhelt eller science-fiction-aspekt for dem,” uttaler skribenten Duane Swierczynski. “Gitt, Cody har en evne som kan tenkes på en supermakt, men han er ingen helt, tro meg. Fans som for eksempel har likt mine mørkere romaner – Wheelman eller The Blonde – vil føle seg hjemme i Codys Twisted Bit Noir World. ”

EX-CON #1 Forhåndsvisning Side 3

EX-CON #1 Forhåndsvisning Side 4

For kunst så vel som mye mer informasjon, besøk :.